You're my sunshine baby

Hej bloggen!
Kom precis hem, skippade gympan idag för har jätteont i halsen och kan typ inte prata
så vill inte att det ska bli värre och vill inte bli sjuk heller så aa.. ska snart tillbaka och göra prov sen
drar jag hem och pluggar! Snart är alla proven över, så sjukt skönt! Och snart ska jag och min familj
till Barcelona och vara där i en vecka, sjukt spännande, har aldrig varit där, och vi kanske ska se på
en av deras fotbollsmatcher där också om vi hinner! yeeeyy, fan va kul om vi gör det!! :D Tänk om man får se messi liksom ;o fatta hur coolt de skulle va!! men aja nu måste jag plugga lite innan jag ska tbx till skolan!
ha det så bra, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha konstig människa. För glad

2012-05-07 @ 17:52:08
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0