Torsdag 17 maj 2012

Hej kära läsare ♥
Är inte på så bra humör idag, ni fattar nog varför..
och om inte.. läs inlägget under.
Iallafall så ska jag och familjen snart till kyrkogården och lägga lite blommor och
tända ljus och sånt. Sen kommer kusinerna hit ikväll och äter middag här och bara
umgås, var ganska längesen jag träffade dom, de har ju hänt massa imellan så ah..
Så de ska bli kul att få träffa dom! Men nu måste jag städa mitt rum, så vi hörs väl ikväll eller nåt sånt!
Puss på er ♥
image description
Jag är inte hel utan dig, det är en pusselbit som fattas i mitt hjärta och det är du
Snälla kom tillbaka, kan inte leva utan dig. hoppas du hade en grym födelsedag i himlen,
jag älskar dig bror ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

Usch vad hemskt & sorgligt, beklagar såå mycket bebi :(<3

sv; hihi jaaa naaaw!:D ahaa okej, fan va gött! Aah tänk om du skulle göra de!! Puuuusss på deeey :*<3333

2012-05-17 @ 19:32:02
URL: http://sannabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0