Tell me how to get back to, back to summer paradise with you

Heej bloggen!
kom hem för en stund sen, ska snart äta nånting är sjukt hungrig.
Provet gick ganska bra, missade 1 fråga men aja, får se hur det går.
Kunde resten iallafall! :D Idag ska jag nog bara slappa hemma, orkar inte gå ut idag.
Imon är det idrottsdag, men vet inte om jag ska vara med.. för har sjukt ont i min hals,
kan nästan inte ens prata och hosta jättemycket. Så ska nog inte vara med, men är osäker
på om jag ska följa med ändå.. vill inte bli sjuk, för det skulle typ regna imon och vara kallt
och då är det ju ganska stor chans att jag blir dålig eftersom jag inte är helt på topp just nu.
Men vi får se imon hur jag gör, ska iallafall ta och vila rejält mycket nu, och bara ta det lugnt!
Aja nu ska jag ta nåt att äta, puss på er! ♥
Bild från min tjejmiddag :)

Kommentarer
Postat av: hilda fromm - tecknar

Hej, gå in på min blogg och gissa vilken känd person det är på bilen och du har chansen att vinna ett egen tecknat porträtt av dig, en vän eller kanske motsvarande! :)

2012-05-08 @ 18:27:00
URL: http://hildafromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0