Love is friendship set on fire

Tjena bloggen. Dagen har varit rätt chill idag.
I skolan gick bara timmarna förbi, kändes som att jag hade en lektion ;o
men de va skönt! As gött väder idag också! Sol och varmt hela dan!
Efter skolan drog jag och Charliie hem till mig, och fixade smoothie till oss.
och sen kom Elin också och då stack vi ut och hoppa på studsmattan en stund och chillade.
Och solade gjorde vi lite också! :D Imon har jag bara 1 lektion, sjukt gött! För sen blir det
till missionkyrkan, för nån typ föreläsning om mobbning på nätet eller nåt sånt.. och sen slutar jag!
Det blir väl vid 1 tror jag! Drar väl ut med nån kompis eller nåt efteråt! Ska ju inte göra nåt imon ändå!
Och på fredag blir det tjejemiddag hemma hos mig, eftersom jag fyllde år förra veckan! Så det blir kul! :D
Hoppas ni har haft en grym dag fina läsare, puss! ♥
Lite bilder vi tog förut ♥
Bilderna lånade från Elins blogg!

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

haft det helt jävla grymt! :D

2012-05-03 @ 05:58:39
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0