Life is like a book, everyday has a new page with adventures to tell, things to learn and tales to remember

Godmorgon alla fina!
Har precis gjort mig iordning! Hade en grym tjejmiddag igår!
Den kunde inte bli bättre! Vi åt,skratta,hoppade på studsmattan och kollade på film.
Och så fick jag massa fina presenter också!! Visar dom i nästa inlägg! :D Filmen vi såg
på igår var Abduction, den e lika bra varje gång haha! Och taylor e sååååå snyyggg!!
hahah aja iallafall, ska snart dra till torget med Joanna och Emilia! Sen kanske jag träffar
Ida en liten stund. och sen blir det tjejmiddag hos Lovisa! Kommer bli en grym dag idag!
Hoppas ni också får en grym dag fina läsare, puss! ♥
Dagens outfit:





Kommentarer
Postat av: angelica

snygg outfit!

2012-05-06 @ 21:12:34
URL: http://gicki.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh! Ge mig ditt utseende :D

2012-05-11 @ 18:32:12
URL: http://piicturethiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0