I'll be looking 4 you

Godmorgon alla fina läsare!!
Vaknade nyss, ska gå upp och göra mig iordning och sen äta frukost. Glömde berätta allt vad jag gjorde igår, så här kommer de..
Först åkte jag, mamma och mormor till torget, för vi skulle titta på skor till min konfirmation. Och vi hittade ett par skit snygga skor med klackar. Jag dog för dom!! Ni får se dom på min konfirmation, för annars blir det bara tråkigt om ni får se dom innan hihi. Och dom passade jättebra till min klänning som jag ska ha! Så det kommer bli grymt! Iallafall, sen drog vi hem och efter en stund kom mina kusiner, eftersom min ena kusin är ett sjukt stort hockey fan, så fick det bli att kolla på hockeymatchen hahah.. Sen chillade vi bara i soffan och hade de kul! Sen skypade jag med Sabina en stund innan jag gick o la mig. Hoppas ni hade en grym dag igår iallafall, puuuss!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snygg tröja=)

2012-05-20 @ 14:44:51
URL: http://kajsatorhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0