I love you from the moon and back

När jag kollar på alla bilder på dig och mig, får jag fan tårar i ögonen.
Du ska veta att jag alltid vill ditt bästa, och vill aldrig svika dig, nånsin.
Jag klarar inte en dag utan dig, inte en minut. Utan dig skulle jag inte varit den jag är idag,
vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du vet allt om mig, o jag vet allt om dig, tror jag iallafall haha.
Förra sommaren var den bästa i mitt liv, om det inte vore för dig, så hade den inte blivit så grym som
den blev. Du gjorde mina dagar till dom bästa! Du har en stor del av mitt hjärta, du e som en syster
för mig, o det kommer du alltid att vara. Du var den som fick mig att le när allt va skit. Vi gjorde allt tillsammans. vi gjorde galna saker tillsammans som jag aldrig gjort med någon förut. Du fanns alltid där för mig, no matter what.
Du var grym, och det e du fortfarande! De kommer du alltid att vara.
Du ska veta att jag alltid finns här för dig, dag som natt.
Jag älskar dig Elin


Kommentarer
Postat av: Elin

Therese, jag älskar dig också vännen.

Jag kommer alltid och finnas för dig, vad som än händer.

Du är som en syster och de kommer du alltid vara.

Kommer aldrig lämna dig fina du och de vet du.

Ville inte såra dig och kommer aldrig vilja de.

Du vet vart du har mig , dag som natt .

Förra sommaren var grym !

Älskar dig

2012-05-09 @ 16:04:13
URL: http://elineliiisabeth.blogg.se/
Postat av: emma

jävlar, de var inte lite text ;o <3

2012-05-09 @ 18:01:44
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: åh tack så mycket & detsamma tjejen! :D

2012-05-10 @ 16:41:41
URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0