Bästa dagen nånsin!

Skojjar inte alltså! Först så är det sjukt fint väder - 25 grader, sen vinner vi en dag på liseberg med klassen! Och sen fick jag as bra på mitt spanska prov, och sen fick vi håltimma från sista lektionen! Dagen kunde inte bli bättre alltså!! Så nu ligger jag ute i solen och steker haha! Äter jordgubbar doppade i choklad, så jävla gott! Vet inte om jag drar ut idag eller nåt men ska iallafall solen en stund så att jag blir lite brunare hehe.. Så japp! Nästa onsdag drar jag och klassen till Liseberg en hel dag! Hur kul är inte det?! Tväääär kul!! :D är så jävla glad asså! Hahaha aja ni får ha en grym dag puss!


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med aspergers syndrom

underbart att värmen är här!

2012-05-22 @ 18:21:36
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: emma

haha..märker de therese..:)

2012-05-22 @ 22:39:45
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0