Now you're just somebody that i used to know..

Godkväll mina älsklingar! ♥
Mår mycket bättre nu, man kan aldrig vara med dom här tjejerna i 1 minut utan att skratta, dom e för goa asså! hahaha iallafall så gjorde vi marängswiss förut, och sen satte vi oss i mitt rum och hade lite tjejsnack och skypade med kompisar o lite så, och smaskade i oss massa chips också hihi :D Imon blir det gudtjänst vid 11, ska vara i en annan kyrka den här gången, så inte i den vanliga! funnyy!! :D sen är jag väl med kompisar eller nåt, och sen på kvällen så blir det dans träning! Även om jag inte ska vara med på uppvisningen så är det ju kul att träna ändå!! klarar inte en vecka utan att träna, de går inte! vet inte vad jag skulle gjort om jag inte tränade haha, skulle inte klara mig. men iallafall back to real life .. hoppas ni har haft en grym lördag precis som jag, fast aa kvällen då haha!
Bloggar mer imon, puuss på er!! ♥




HAHHAHAHA...





mobbade. haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0