Happy birthday Justin!! ♥

Godmorgon!
Vaknade precis, håller på att göra mig iordning.
hade ganska kul på konfan igår ändå, mycket skratt som vanligt.
haha tur att vi fick den roligaste gruppen också! :D kunde nog inte fått en
bättre grupp en denna. asså tror inte att det har varit nån gång på konfan när
vi inte har skrattat nåt, när vi är med gruppen. dom gör liksom dom tråkigaste stunderna
till dom roligaste hahaha! aja ska inte börja prata så mycket om konfan nu haha!
Idag är det sista dan på praoen, kommer verkligen sakna barnen :( dom är så sjukt goa och as söta!
+ att jag inte vill tillbaka till skolan igen -.-. fast det bästa är ju att man får 3 dagar ledigt hihi :D
men aja, ni får ha en grym dag iallafall puss!! ♥



18 år idag.. helt sjukt va tiden går fort. Grattis Justin!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Chriis

allt bra? :)

2012-03-01 @ 08:58:43
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: madde

Sv; ofta är dom det ;) haha

Okej, nej jag tänkte om du skulle kanske välja till gymnasiet i år :p

Jag är 96:a :)

2012-03-01 @ 20:04:04
URL: http://maddepaddesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0