Sorryyy!

Helluu.. 
Sorry för att jag inte bloggade igår, dels var det för att jag inte orkade för jag hade typ inte sovit 
nånting.. och sen var det för att blogg.se sepade as mycket så det gick inte ens kolla min
blogg eller nånting. och den har seriöst daaaamp fortfarande.. hatar nya blogg.se. den suuuuger. hehe.
-
Aja iallafall så åt jag precis frukost.. tänkte berätta lite vad jag gjorde igår. 
Först sov ju Joanna och Lovisa över här och vi kollade på film och åt godis och chips och sånt hela
natten! Vi lyckades dygna!! :D yeeeyy. haha aja sen när dom hade gått så sov jag typ hela dan och 
spelade sims 2 hahahha såååå längesen!! haha ne men hade tråkigt och hade inget annat att göra så varför 
inte liksom?! ;) hahah aja, idag vet jag inte vad jag hittar på men tror jag stannar hemma och slappar
bara, as tråkigt väder ute oxå så blir nog en mysdag hemma med massa film och godis hihi! :) 
Vad ska ni hitta på idag?! Hoppas ni får en bra dag iallafall! Puss ♥
 
Går inte att lägga in bilder heller.. kan inte bli bättreee.. -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0