Friday = The best day of the week

Hejsan alla fina läsare!
Hoppas ni har haft en bra dag hitills? För det har jag!
Slutade extra tidigt idag, eftersom det inte finns något att göra nu när betygen har satts!
Så vi fick sluta vid halv 12! grymt! :D har märkt att jag inte har bloggat så mycket den här veckan,
hehe.. sorry..!! men har haft fullt upp med skolan och allt så har inte riktigt orkat! Men nu när skolan är slut
så blir det nog mycket bättre uppdatering! Iallafall, igår stack jag och tjejerna och köpte pizza med oss, och
gick och överraskade Mona, som har flyttat tillbaka hit igen! Har saknat henne ♥ Så aa, vi satt och snackade
och hade as kul! Mycket skratt blev det!
-
Ikväll blir det filmkväll med Joanna och kanske några mer? får se :D
Vi går la och köper massa godsaker och går hem till nån och kollar på film antar jag!
Det blir mysigt! hoppas ni får en fortsatt grym fredag iallafall! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

sööööt, vilket gulligt linne! :D

sv; Åhh tror du det??? Vad braaa! Duuuu<33

Imoron ska jag vara med en kompis själv då sötan?

Puuuuusss<333

2012-06-01 @ 18:15:47
URL: http://sannabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0