You stole my heart

Godmorgon! :D
Sitter ute och chillar i solen, sjukt härlig dag kommer det bli! 
Åt precis frukost och fixade mig lite och så, och snart kommer Jesper hit en stund.
Så ska vi bara chilla lite och prata. hänt så mycket på senaste tiden så vi har mycket att
berätta för varandra haha, inte träffats på länge heller. Så det e gött! Vet inte vad som händer 
senare, men kanske drar ner och badar med några kompisar eller bara chillar! Vi får se! 
Aja hoppas ni får en grym dag iaf puss! ♥
Bjuder på några fina bilder jag tog nyss oxå haha :D
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej fin blogg!

Vill du tjäna pengar på din blogg? klicka på länken på min blogg i menyn där det står "vill du tjäna pengar på din blogg?" du kan tjäna 600 kr för varje person som registrerar sig genom din blogg till den sidan!undrar du nåt är det bara kommentera ;)

2012-07-27 @ 13:01:16
URL: http://phofos.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej fin blogg!

Vill du tjäna pengar på din blogg? klicka på länken på min blogg i menyn där det står "vill du tjäna pengar på din blogg?" du kan tjäna 600 kr för varje person som registrerar sig genom din blogg till den sidan!undrar du nåt är det bara kommentera ;)

2012-07-27 @ 13:01:19
URL: http://phofos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0