Jag önskar att vänner var som hundralappar, man riktar dom mot solen och ser vilka som är äkta

Heej bloggen! 
Förlåt för att uppdateringen har varit sämst den här veckan.
men har verkligen inte orkat, skulle bloggat massa igår men det gick inte att blogga från appen
pga internet, så la in ett inlägg när jag kom hem ist. Men iallafall så drog vi ut igår och åkte lite moppe 
och sen låg vi bara och chillade i solen! Idag drar jag kanske till mormor och morfar en stund, kusinerna 
är där och ville att jag skulle komma, ska ju ändå inte göra nåt annat så why not?! ;) hahah iallafall får se vad
som händer i helgen, kanske åker bort eller så stannar jag bara hemma och träffar kompisar! :D
aja hoppad ni får en bra dag puss ♥
 

Kommentarer
Postat av: Engla

Hej :D
Jätte fin blogg.
Hur är det med dig ?
Kram

2012-07-12 @ 17:01:24
URL: http://photographypiics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0