Every rose has its thorn

 Heej bloggen, förlåt för att jag har varit sämst 
på att blogga dom senaste dagarna, men orkar verkligen inte haha :( 
Men aja iaf ska snart äta middag, grillat blir det idag, gott!! :D Har inte gjort så mycket mer
än att sola heeela dagen hahah as skönt! Får se vad som händer imon, tror inte det händer
nåt speciellt drar väl ut med nån kompis eller nåt. Aja bilderna från Danmark kommer i nästa inlägg! 
Hoppas ni har haft och får en fortsatt grym dag, pussar ♥
 
 
Såhär har jag sett ut idag, körde på en slarvig fläta idag, längesen jag hade det! 
har den nya tröjan från A&F på mig idag också! :D

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Hääärmiiis, rubriken :D<3

2012-07-26 @ 11:32:02
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0