Du säger att jag är för snäll mot människor runt omkring mig, men ändå ber du mig att förlåta dig efter allt du har gjort..

Tjoo!
Sorry att jag inte bloggade när jag kom hem igår men det var så sent de va därför..
men kan berätta lite vad jag gjorde igår.. först åkte jag och familjen till farmor och åt massa god mat där,
farmor lagar den godaste och bästa maten ever!! :D haha iallafall sen drog jag och mötte Louise och vi stack 
ut med hennes cykel till ica och sen drog vi ut med Lucas och Ivan en stund och bara chillade typ.
Och sen drog vi till Joanna och tvingade ut henne hahah! Så stack vi hem till Louise igen och drack
varm choklad och satt o snacka! Sen gick vi ut och tog massa kort oxå hihi :D 
Aja, hade en sjukt goo kväll iallafall! Dagens planer idag är att dra till stan med Elin en stund tror jag
sen ikväll ska jag träffa Emma! Hoppas ni får en grym dag iallafall, puss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0