There's only 1 thing 2 do, 3 words 4 u, i love u ♥

Godmorgon!
-
Har precis duschat, ska fixa mig lite sen drar jag till torget med Carro.
Sen ska vi fixa naglaaar! :D yeeey. Ikväll får vi väl se vad som händer.
kanske stannar hemma och myser med film och godis? eller så drar jag nog till en kompis!
Vad ska ni hitta på idag? :) ska nog plugga lite idag också, har typ 4 prov nästa vecka hehe.
men vi får väl se vad dagen har att bjuda på. men nu måste jag städa mitt rum och fixa mig, puss!
Ha en bra dag mina fina läsare ♥


Har bild brist..

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; nej jag hade ingen otur igår, hade du ? :)

2012-01-14 @ 13:22:33
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0