Svar på frågestunden! :)

JOANNA om Frågestund ! :D:
alla säger att dem är bäst men alla vet att jAG är bäst :D
hur många läsare haru? :D<3
Svar: Klart du e ! Runt 100 per dag :D <3 


Tina om Frågestund ! :D:
Vem saknar du just nu?
Favorit låt?
Erkänn jag är bäst?? :)

Svar: Just nu, saknar jag ingen speciell!
Just nu, Domino- Jessie J.
Klart du e ! :) 


Charlotte om Frågestund ! :D:
Vilket var ditt bästa minne från 2011?
Vilka storbloggar följer du?
Vilket är ditt favoritplagg?
Vilken är din favoritaffär?
Vad är det bästa med mig? :)
Svar: Mitt bästa minne var från sommaren då nästan alla tjejerna var med tror jag! :)
Kenza och Kissie.
Min pippitröja hihi.
Ginatricot och Bikbok
Allt !!! :D


johanna Forsberg om Frågestund ! :D:
Är du käääär?
visst är jag bäääst therese? :)
Vilket är ditt favorit plagg?
kram!

Svar: ja!
Klart du e Johanna! :)
Som sagt, min pippitröja.
Kram!        

Elin om Frågestund ! :D:
hur mår du just nu?
favorit färg?
varför började du blogga?
varför är elin holmberg bäst?
vem är din idol?
varför är jag så bra???

Svar: Just nu, mår jag jättebra!
Har inte nån direkt, men typ ljusrosa kanske? ;)
För att många av mina kompisar hade blogg, och då ville jag också prova.
Du bara är det !
Du så klart! haha ne men Justin Bieber eller nåt isf, har inte direkt nån idol.
Ingen vet :)

Carolina-LIVETSOMCAROLINA om Frågestund ! :D:
whyyyy are you gay ?

Svar: Du e gay carro ! :D


Vendela <3 om Frågestund ! :D:
Hur många har du varit ihop med?
Vad gör du på fritiden?

Svar: Det tänker jag tyvärr inte svara på här hehe sorry.
På fritiden e jag med kompisar och dansar! :)

Emma om Frågestund ! :D:
Frågor till frågestunden:
1. Hur lång är du?
2. Hur mycket väger du?
3. Favoritfärg?
4. Favoritmat?
5. Favoritparfym?
6. Snyggaste kändisen?
7. Varför började du blogga?
8. Har du aldrig startat om din blogg någon gång?
9. Favoritplagg?
10. Vad tycker du är bäst med din blogg?

This or that?
Hund/Katt?
Popcorn/Chips?
Platt/Lockigt hår?
Skype/Msn?
Facebook/Blogg?
Systemkamera/Iphone?
Gina Tricot/Bik Bok?
Sommar/Vinter?
Converse/Primeboots?

Hehe, hoppas du inte döör :)

Svar: 1. runt 160 nånting.
2. typ 40 nåt hehe (a)
3. typ ljusrosa.
4. Det e väl typ makrill med potatis och spenat.
5. Har inte direkt nån :)
6. Justin Bieber och Zayn Malik!
7. För att mina kompisar hade blogg och då ville jag också prova!
8. Nepp, aldrig :)
9. Min pippitröja!
10. Har ingen aning faktiskt hahaha!

Hund
Popcorn
Båda
Skype
Båda
Iphone
Gina tricot
Sommar
Beror på, på sommarn converse och vintern primeboots!

haha nedå :)


Vendela om Frågestund ! :D:
Ditt favoritdjur?
Vad gör du på fritiden?

Svar: Hund!
Är med kompisar och dansar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0