Mår skit.

Hej kära läsare!
Sitter och skypar med bästa Emmiis just nu.
mår som sagt skit. ska ta och sova lite, är så jävla (förlåt) förskyld
och nyser konstant. plus att min näsa rinner som jag vet inte vad.
kan inte bli värre. så jag skippar träningen idag! får se om jag går till skolan
imon, de beror på hur jag mår. men självklart så bloggar jag imon!
Vi får se om jag orkar blogga nåt mer ikväll, ska ta en lång varm dusch sen också
så jag mår lite bättre iallafall. men om inte så bloggar jag ju såklart imon!
Puss ♥


Bild från iförrgår!

Kommentarer
Postat av: Johanna Forsberg

åh vilken fin bild på dig therese!

2012-01-23 @ 21:11:45
URL: http://johannamalindesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0