If i took you home it'd be a homerun

Hej kära läsare!
Blir så sjukt glad av att jag har så många läsare även när jag inte bloggar!
Ni e underbara och era kommentarer e så sjukt gulliga! :D Fortsätt så!!
Iallafall så kom jag hem från träningen för typ en timme sen. grym tränare fick vi
denna gången också! Har redan haft just den här dansen fast den här är lite svårare, så det
är ändå rätt bra! Ska plugga lite nu och sen sova för jag e så sjukt trött, sov ju i typ 2 timmar förut ;o
brukar aldrig sova efter skolan, men kände att jag var tvungen till det förut, hade inte klarat
att gå på träningen annars. Hoppas ni har haft en grym dag förövrigt så hörs vi sen! Puss ♥


Älskar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: N

Sv;hihi söt du är! Lagt till dig nu! Säg till när du gjort dsm! Kram

2012-01-30 @ 22:41:48
URL: http://nataliaaas.blogg.se/
Postat av: irina

Superfin blogg! :)

2012-01-30 @ 22:43:57
URL: http://ikbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0