Du e saknad.

Jag säger att jag glömt dig, men fuck it. hur skulle jag kunna glömma dig,
hur ska jag kunna glömma den som fick mig att falla för första gången, min första kärlek.
Det var du & jag föralltid, de var så det skulle va. Det var bara med dig som jag kunde må bra.
Men nu är det försent, jag har förlorat allt det bra. det enda jag har kvar, är de tomma ord som du sa.
-
Jag saknar dig så mycket, har du glömt allting du sa,
" Det kommer alltid vara vi, alltid bara du & jag".
men mina drömmar har redan krossats för länge, länge sen.
Jag hoppas bara att jag kan bli lycklig sen igen, men jag kommer aldrig att
bli så jävla lycklig som jag var med dig. Jag kommer alltid älska dig, tills
dan du slutar andas, du är allt för mig, så hoppas att du stannar.

Jag älskar dig ♥





the boy ofc..

Kommentarer
Postat av: sanna

En del av den där fina texten är väl Sofijahs "en saknad", right?

Guuuud jag håller verkligen med den där texten..:/

Hoppas allt är bra annars snygging puss <3

2012-01-17 @ 18:38:37
URL: http://sannabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0