2011 i bilder !

Januari:


Spelade in massa roliga videos i skolan

Februari:

Gjorde massa headers

Mars:

Skypade mycket med Flora haha :D

Jag och Joanna tog massa kort i skolan

April:

Lärde känna Elin och Lovisa

Tog massa kort med kompisarna :D

Tog massa konstiga kort med min maciiee :D

Fyllde 14 år :)

Maj:

Hade kul med vännerna

Tävlade i sm!

Jag och Kajsa hade våra onepiece i skolan för första gången!

Juni:


Var på Liseberg med klassen


Köpte massa godis och sånt typ hela tiden

Jag och Joanna sov över hos Nathalie haha :D

Mona hade tjejkväll eller vad man säger :D

Gick på Justin Bieber paraden haha :D




Skolavslutning ♥


Vi åkte till sisjön och badade nästan varje dag

Jag och Emilia vann Choklad på Liseberg



Vi väntade i 2 timmar för att få se Eric Saade Live, vilket var värt det !

Juli:

Jag och Emma gick ut i våra Onepiece

Min profilbild på fb

Jag var jättebrun då ;o


Den bästa dan nånsin, vi hade så jävla kul. Ett oförglömligt minne!

Augusti:

Tog massa snögga bilder! :D

Tog kort med kaninerna ^^

Överraskade charliie när hon fyllde år :D

Craaazyyy

Vi gick ut sent på kvällen och stack till fotbollsplan och spela fotboll i mörkret haha :D


September:


Va på konfa läger ute på Hönö!


Hade kul med vännerna


Kajsa hade fest

hade underbara dagar med bästis ♥

Fick min efterlängtade iphone !!!! :D ♥

November:


Fick systemkamera ♥

Åkte till Gran Canaria ♥

Blev helt förälskad i den här killen... ↑ ♥

December:


Såg på Breaking Dawn ! :D

Gick på "fest"

Julafton !

Shoppade mycket

Nyårsafton!!!! :D

Måste bara säga att sommarlovet, juli.. var fan det bästa nånsin.
har nog mest minnen från det iår faktiskt. Hade så jävla kul!

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller fullkomligt med! Vi måste göra om dom dagarna på sommarlovet 2012!! <3

2012-01-01 @ 12:08:44
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0