I wanna dance, and love, and dance again

hade en grym födelsedag igår! På kvällen drog jag och brorsan och köpte lite godis
och såg på film och lite sånt! Fick massa fina presenter! orkar inte ta kort på allt men
jag fick kläder, guldpass, converse, hörlurar och aa massa sånt! Fick även biljetter till en film imon
av min brorsa, så imon drar jag och han på bio! :D Iallafall så ska jag sätta mig och plugga lite och sen
packa inför konfa lägret på fredag! Orkar verkligen inte!! men aja,  har inte gjort så mycket idag
förutom skolan. Hoppas ni har haft en grym dag iallafall puuss!! ♥
Skit ful bild men ändå, kan man ha en bättre bror? ne tror inte det! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin design!:)

2012-04-25 @ 21:12:00
URL: http://justlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0