Orgentering i skatås nudå..

Godmorgon alla läsare! Vaknade vid 8, har gjort mig iordning och så. vi börjar ju halv 12 så de e gött. frågan är bara hur jag ska komma dit? hahahaha :) men de fixar jag.. vi ska orgentera i 2 timmar, och "resan" dit tar ju en timme så jag kommer väl hem vid halv 3 - 3 kanske? så jag bloggar väl när jag kommer hem! ska lägga in bilderna när jag kommer hem också! men nu måste jag fixa sakerna som jag ska ha med mig! puss
Hade tråkigt på "konfan" igår, så ah haha:
Älskar dig Elin ♥

Kommentarer
Postat av: elin

ommmgg, fan va underbar gumman!!

Älskar dig mest bästis, de vet du! <3

2011-09-26 @ 18:50:14
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0