gottigottgott :D

Hallojjj! sitter och proppar i mig massa godis hihi, ska snart dra ut med massa goa kompisar! Vi ska dra till torget en stund och sätta oss och fika och bara chilla! gött! sen vid kl. 6 så blir det dans träning, fast jag ska bara kolla på, för jag har skit ont i min hals, och har ont i mitt huvve :( så ah. kom typ hem för en stund sen, var ju på konfa grejen, som är på söndagar.. vi fick en bibel! :o :D haha en turkos :OO as cool ! hahaha, iallafall, vi gjorde inte så mkt mer, fick bara bibeln och lyssna när dom prata, och sen gick vi hem. men nu måste jag plugga lite hihi, puussss !
Älsklingstjejen ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer USA tröjan från? :)

2011-09-18 @ 13:35:53
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0