Du gör mitt liv värt att leva.

Älskar dig så otroligt jävla mycket bästa vän! Du gör mina dagar!! Du gör mitt liv mer värt att leva. utan dig, skulle jag inte ha ett sånt här bra liv som jag har just nu. Du är så underbar,alltid glad, skrattar alltid, bara bäst helt enkelt! Kommer aldrig glömma första dan vi träffades, vi hade så kul! Ett minne för alltid! Kommer aldrig svika dig Elin vad som än händer. Du kommer alltid att vara min bästa vän, älskar dig mest av allt i hela världen!
Första gången vi träffades ↑ <3
Bästa vänner, föralltid. tsm är vi oslagbara! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: elin

Awww...Älsklingen, sluta skriv såhär, du gör mig tårögd!!

du är bäst, vi är bäst tsm!!

du vet att jag aldrig lämnar dig heller gumman..

vi två kommer alltid vara bästavänner, vad som än händer.

jag älskar dig föralltid hjärtat<3

2011-09-15 @ 16:56:03
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0