I think i'm falling for you.

Helloo alla goa läsare! Sitter i sängen och degar just nu. har typ tråkigt.. ska snart äta frukost! sen drar jag väl ut med vänner? och om inte stannar jag väl hemma och pluggar! Ikväll blir det dans som vanligt! Gårdagen var as goo, först mötte jag Emma och joanna, sen tog vi spårvagnen till torget, och då gick jag och köpte skal (visar sen), och sen gick vi och åt på mc som vanligt haha! och sen gick vi runt i affärer lite! och sen kom Ebba, och då skulle Emma hem :( och då gick vi till Joanna och kollade på "I know what you did last summer" och " I still know what you did last summer", och det e typ samma film bara att det är fortsättning på den första! dom var jättebra! och som ni kanske märker så är båda skräckfilmer haha! sen efter det så stack jag hem och åt lite och kollade på ännu en film! Men nu ska jag äta, puss!
Jag och söta joanna igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0