Du e mitt allt. ♥

Du är allt man kan önska sig av en vän, du är allt man någonsin kan få, du är det finaste jag vet. Utan dig skulle jag inte kommit såhär långt, alltid när jag varit nere, har du fått mig på fötter igen! Du finns alltid där för mig när jag behöver dig, jag kan säga allt till dig, och du för mig. Tror inte att man kan få en bättre vän än såhär.. du e min bästavän och jag älskar dig av hela mitt hjärta! ♥





Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det här, men jag säger det igen..
3 ord: Jag älskar dig. ♥


Kommentarer
Postat av: elin

Awww, bästis!! du e bäst, jag älskar dig sjukt mkt. Du är min bästa vän i vått & torrt, de vet du! Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, jag älskar dej mest <3

2011-10-19 @ 08:08:50
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/
Postat av: alba-cuz music is my language and dance is the way I walk

Gymt fina bilder! :)

2011-10-19 @ 08:40:51
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0