Välj inte den finaste killen i världen, välj killen som gör din värld finast

Helluu kom hem för typ 15 minuter sen, sitter och skypar med vänner. Ska nog dra ut med kompisar om en liten stund, sen drar jag till torget och har möte med gruppen, och sen drar jag ut med kompisar igen! Krångligt men ändå! ;) Haft en rätt slö dag och kort dag, hade spanska prov första lektionen sen gympa och sen So. Tagga BD imon då !!!! längtaaaaaar as mycket!!! kan typ hela filmen, vad som kommer hända men den kommer ändå vara rolig! :D Efter bion drar jag och tjejerna och äter nånstans, myyys ! Ni får ha det as gött, vi hörs ikväll! puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

- Tack söta du!!

Skönt att allt är bra med dig.

Allt är bara bra med mig också :)

Händer i helgen då?

2011-11-18 @ 15:13:34
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: elin

SV: du är söt bästis. Älskar dig <333

2011-11-18 @ 15:24:30
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0