Learn from yesterday,live for today, hope for tomorrow

Hej mina kära läsare! kom hem från skolan för en stund sen, sitter och äter nudlar just nu. Jag och charliie gjorde köttfärssås och spagetti idag på hemkunskapen, blev as mätt och det var as gott! haha men iallafall, skolan var helt hopplös idag, somnade typ.. hahaha var as trött! Men iallafall hade tänkt att dra ut lite sen med Tina men vet inte om jag orkar haha, det var typ bara vi som kunde dra ut. Men annars är jag väl hemma och bara myser?! har inga läxor eller prov idag som jag ska plugga till, så jag ska fira med att vara hemma och slappa hahahaha.. :D ne men jag drar nog ut lite sen! :) puss på er !

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej fina Therese! Kan du någon gång videoblogga, det skulle vara jätte kul om du gjorde det! Puss!

2011-11-15 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0