Fan ta dig. trodde fan du va bättre än så..

Skit i rubriken.. e bara lite arg på en viss person just nu..

Iallafall, Godmorgon på er! Hoppas eran morgon har varit bättre än min?! ska i vilket fall som helst dra mig upp ur sängen och äta lite frukost! Sen blir det städa huset.. -.- haha, mamma skulle ha ett litet släkt kalas ikväll eftersom hon har fyllt 50.. (vet gammalt.. haha :p) så alla mina kusiner kommer komma! Så jag kan inte träffa Elin idag :( Men jag kanske träffar tjejerna på dan, som jag sa igår. Igår drog jag ut med Emma och Carro, vi rastade emmas hund, så sen började de spöregna och vi frös ihjäl, så emma stack hem för hon skulle äta, och då gick jag och carro till Joanna där Ebba också var! vi satt bara och snackade lite, och sen gick vi ut, för vi var så varma haha!
Här kommer resten av bilderna från häromdan!


As ful bild, men bjuder..
hahahahahaha så klockrena ! :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

- Det gör ingenting! :)



Jadå, jag mår fint! Du själv ? :)

2011-11-04 @ 11:58:00
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0