What are words - Chris Medina

Heelllu, sorry för sämst bloggning men jag orkar verkligen inte :o iallafall så hade jag ju tävling idag, och det gick sådär.. vi åkte ut på båda :( <3 men det var massa andra som fick skit fina priser! t ex Revolution !! GRAATTIIIS till första plats! ni var skit bra! :D Imon e det måndag, och skola.. händer inget särskilt tror jag ;) Om typ några veckor ska jag och gruppen uppträda på Ebba! så ni får kollaaa!! :D så jag tar ledigt från skolan efter typ lunchen så det e gött! :D Och nästa vecka också, för min bror tar studenten! haha as gött! :D <3 och det e på en torsdag också, den värsta dan skoldan! :D Men nu ska jag ta nåt att äta och sen mysa med familjen, puss!
Joanna och jag, idag på tävlingen ;)
What are words - Chris Medina

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggig mage ^^ <3

2011-05-15 @ 21:52:14
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0