Faaan .. :(

Heeyy babes <3 sitter i mitt rum och kollar på "Never say Never" för typ 50: ionde gången haha. den e såå braaa!! har typ blivit beroende :o vill ni veta en sak? idag hade vi världens snyggaste vikarie i skolan!!! :O :O hahaha! alla typ doooog!! men iallafall har tränat idag med gruppen en stund, fick skit ont i ryggen det sista.. :( typ vred de på nåt konstigt sätt. så får ta det lite lugnt innan sm!! efter träningen stack jag direkt till stan och kollade på min bror och hans flickvän. (dom skulle på bal) och dom var uuursnygga!! <3 har tyvärr ingen bild nu men ni klarar er! haha. Imon blir det skola som vanligt, sen drar man till sm med Anna och Maria, för att kolla på när kompisar tävlar! sen drar man till tonår! så inte 1 minuts vila inte!! HAHAHA e typ dööööd :o har tränat nästan varje dag denna och förra veckan, så har jätteont i mina ben från träningen igår. kunde nästan inte gå imorrse! iallafall, nu ska jag kolla klart på filmen och sen sooooovvaaa !  puussss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0