as varmt!! :O

jaa... det e skit varmt ute! as gööött! det e sånt här väder det ska vara varje dag! :D e jätteglad idag haha, kan bero på att det e så varmt och för att MIN MOBIL FUNKAR NU!! :D :D e skit gllaaaad!! och när jag satte på mobilen så hade jag fått 15 sms och 6 missade samtal :o :D HAHAHA !! <3 men nu kan jag äntligen smsa! om ni undrar vrf min mobil inte funkade förut så var det för att dom på tele2 hade gett mig fel sim-kort.. -.-
men nu har jag äntligen comviq!! :D :D okej.. nu ska jag sluta prata om min sepade mobil..Imon händer väl inget särskilt.. ska väl hem plugga, kanske e med nån kompis. om ni undrar vad jag har gjort idag så har jag varit på torget en stund med joanna och köpt "genomskinliga" tights och kollade runt lite;)
funderade på att ta på mig min onepiece i skolan imon.. men det verkar ju som att det ska bli jätte varmt imon. så jag tar nog det på onsdag, då det ska bli molnigt ist! Pusss!

Kommentarer
Postat av: sanna

Sötnos!<3 Håller med, älskar vädret!<3

Hoppas du har haft en bra dag! :)

2011-05-09 @ 18:48:53
URL: http://sannabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0