Toonnååårr :D

Hellluu :D var ju på tonår igår! de va as kul! först gick vi till Annie och åt marängswish och pratade :D sara och emmy typ dödade varandra hahaha. vi doooog ! och jag o anahita typ dog av skratt HAHAHAHA ! sen gick vi tillbaka till kyrkan och spelade pingis, åt godis och pratade med killarna. Emmy slog sönder mitt ben så när jag kom hem så var mitt ben as rött! :o  hahaha Emmy du ska få payback !! :D hade tänkt lägga ut lite bilder från igår, men det går inte att ta över bilder från min sepade mobil just nu -.- .. men ah.. idag e jag med Emma och Joanna! Vi drar till torget en liten stund och e ute sen! men nu ska jag äta frukost så puss!

Kommentarer
Postat av: julia:)

SV: hahha I know ;) ha de så kul!

2011-03-19 @ 13:14:03
URL: http://juliiakraantz.blogg.se/
Postat av: sanna

samma sötnos, ingen aning :P<3

2011-03-19 @ 17:08:45
URL: http://sannabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0