Underbart väder !

Tjenare folket! kom hem för en stund sen, slutade egentligen halv 1 men skulle göra engelska prov som gick sämst! :( men aja.. äntligen lediiiiiig!! as gött att kunna få sova ut riktigt! :D as happyy! imon drar man ut med tjejerna och har kul! sen på lördag drar jag,katrin,flora och savana till stan, JB paraden u know ! kommer bli fett kul !!! sen på söndag kanske man drar till lisse med Emmy?! hahaha. iallafall ska snart dra ut med goaste Emmy, vi hänger la ute. kanske drar till hamnen sen och gör en sak hihi. sen drar jag på kalas hos min kusin! skulle egentligen på student men orkar inte haha e svin trött! ja! där har ni min helg ! byyeee !
- so true! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det är bra med mig :)

vad gör du?<3

2011-06-01 @ 16:24:31
URL: http://ssandraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0