Shooppiinng :D

Helluu, har precis ätit frukost ska gå och göra mig iordning lite. kl. 3 (lite innan) drar jag till rörvik, för monas grillfest! hon har ju fyllt år och ska flytta så då ska hon ha en lite grillfest innan! ska visa min outfit senare! Hade en as rolig dag igår! först stack jag till torget med Elin och charliie. sen gick vi och mötte Joanna, Emma och Carro. så var vi med dom en stund. sen stack jag och Joanna till Natta. och tränade. sen gick vi till hängesten(badplats) och badade! fast jag badade inte riktigt.. haha. det var svin kallt i vattnet. men dom andra badade! så ah, det var min dag igår!
Här får ni det som jag köpte igår:
Magtröja - 150 kr! (om ni undrar vad det står på den, så står det "Nowhere")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0