Älskar er 7c, kommer aldrig glömma er.

Vill inte att vi ska splittras :( ni e fan den bästa klassen nånsin! låt oss ha den bästa och sista dagen tsm, den ska bli bäst!(liseberg) det e ni som gör alla skoldagar roliga,kommer fan aldrig att glömma er !
Älskar er 7c ! ♥♥

Godmorning people! ligger i min säng o slappar lite, ska snart dra mig upp och äta lite frukost. sen åker jag och Kajsa till lisse med klassen! för det e ju som sagt sista dan att verkligen göra nåt roligt med klassen! så vi får se till att ha riktigt roligt tsm ! :D men kommer ju självklart vara med andra 7: or också.Har inte så mycket mer att skriva nu,elr ah kommer inte på nåt så, jag bloggar nog mer imon, puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

Usch sorgligt, vår klass ska oxå splittras :(<3

sv; Men shit va coolt asså! Att få träffa JB!!:D

Kram<3

2011-06-08 @ 20:24:57
URL: http://sannabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0