Söndag

Hejsan alla läsare!
Håller på att städa mitt rum, kändes som om det var dags att göra det nu, för det ser ut som jag vet inte vad :o haha. Ska nog sätta på en film lite senare! Och förlåt för att jag inte bloggade igår kväll, hann liksom inte.. kom hem vid ungefär 2 på natten/morgonen, så ah.. hade det jättemysigt hos Felicia, efter vi hade ätit lite god middag så cyklade vi ner till affären och hyrde en skräckfilm o köpte lite godis, filmen hette " The last house on the left ". Felicia hade sett den innan och sa att den var jättebra, så vi hyrde den. och den var faktiskt jättebra! lite läskig men ändå bra! så den kan jag verkligen rekommendera att se på!
Här e trailern:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0