I miss you already.

Sitter i min OnePiece och myser. Förut drog jag och tjejerna till näset och bada,vi stog inte ut i hettan, vi typ dog så ah. och självklart hade jag ju ingen bikini elr nåt med mig (av vissa skäl..), men de va så varmt i vattnet så var liksom tvungen att bada.. så ah, jag badade med kläderna på! hahaha.. så när jag kom hem var det bara direkt in i duschen och ta en varmt lång dusch! härlig dag, måste göras om! ska snart sätta på en mysig film, eftersom det började  spöregna ute helt plötsligt? :o så då kan det va gött med en mysig film!
just de.. sa ju att jag skulle lägga in bild på vad jag köpte igår.. men kläderna e liksom blöta,för jag badade ju med dom förut hihi.. så jag lägger kanske in dom imon om jag orkar! 
men iallafall.. så åker Elin imon och kmr va borta i 3 veckor :o, kommer sakna dig så sjukt mycket älskling! Älskar dig mest!! ♥ och Joanna åker ju på tisdag :( kommer sakna er skit mkt!! ♥
Älskar dig mest babe <333

Kommentarer
Postat av: elin

Kommer sakna dig med älskling,

ja kommer typ dööö ! :o

du e bäst, love yaaa <3

2011-07-10 @ 22:26:44
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0