Ännu mer shopping :D

Tjaaa kom hem för en timme sen. Först åkte jag till torget efter skolan med Joanna, Så möte vi Nathalie och hennes kompis Agnes :) Så vi gick runt en liten stund! Sen åkte vi hem. Sen när jag kom hem åt jag mat och sen stack jag till stan med mamma o köpte några jeans som jag la undan igår, och så shoppade jag lite mer,hihi. Så nu får jag typ inte shoppa mer hahaha. Här e det jag köpte:

Den efter längtade tröjan - 199:-




Svarta Jeans med skinndetaljer - 99:-



Ljusa Jeans - 199 :-





Pusss <3

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A'

Hejsan!

Jag skulle bli väldigt glad om ni läste det här inlägget "http://matildajjansson.blogg.se/2011/january/snalla-ni.html#comment"

för bloggen blir inte detsamma utan era tips och allt !

( reklam rekommenderas oftast inte, men läser ni inlägget förstår ni ! :)

2011-01-18 @ 20:39:52
URL: http://matildajjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0