Om du ska hata mig, hata mig för den jag är och inte för den du tror jag är

Hej mina kära läsare! Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dan.. glömde liksom av.. hehe ne men jag tog aldrig med mig datorn idag, vilket jag typ aldrig brukar göra till skolan längre, för vi använder dom inte ändå så det är bara onödigt! men iallafall idag har jag bara varit i skolan! den var helt okej idag faktiskt, bara att jag hade en grym huvudvärk.. not good!! men det gick över lite senare! idag på hemkunskapen gjorde vi pizza, det var as gott! :D Imon blir det skola och sen plugg och sen direkt till konfan! Ska plugga nu också, och sen ta en vaaaarm dusch, haha fryser ihjäl.. hehe. ne nu ska jag plugga haha! puussaar!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fin hårfärg:)

2011-12-06 @ 20:57:12
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0