Let's make this a memory we always will remember

Nämen tjenare! Gjorde ett inlägg förut, men jag glömde publicera det innan jag gick.. hehe. sorry.. men iallafall är hemma nu, var hos Joanna förut och kollade på film och snackade med tjejerna! Idag hade vi idrottsdag i skolan, så vi var på ruddalen och åkte skridskor. det var faktiskt ganska kul, när man väl hade kommit igång! ;) vi var där till 12 och sen fick vi sluta. så direkt när jag kom hem så åt jag lite och sen stack jag och mamma till torget för att shoppa lite julklappar! sen så drog jag ut med tjejerna! Det e väl min dag! Hoppas ni har haft en grym dag mina fina läsare! pussar ♥
jag och fina Eveline! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0