It's so hard to forget someone who gave you so much to remember

Hej mina kära!! Hur mår ni idag? Har precis bakat kanelbullar, gott!! Slänger nog in en bild på dom sen när dom e klara! :D Iallfall, hade en hyfsat bra dag i skolan, lite tråkigt men det gick ganska fort ändå. imon blir det att göra pizza på hemkunskapen, längtar! haha. nu e det ju bara en vecka kvar till skolavslutning och ungefär 2 veckor kvar till julafton! inte alls mycket ju!! mysigt! :D men nu ska jag städa lite i mitt rum och plugga och vänta på att bullarna blir klara! Puss ♥
Förra gången jag bakade cupcakes, dom blev supergoda!!! :D

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: i stort sett alla fotoaffärer! :)

2011-12-05 @ 19:27:09
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Freja

Jäkla proffsiga! Btw, jättesöt blogg. SKulle du vilja göra ett länkbyte?

2011-12-08 @ 19:43:15
URL: http://fwestlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0