I don't exactly hate you, but if you were on fire and i had water, i'd drink it.

Nämen tjenamors!
Hur mår ni? Bra hoppas jag, för det gör jag!
just nu håller jag på att ladda över bilder, och lyssnar på
goo musik! Sen blir det att göra knäck och pepparkakor med mamí ! :D
gottiiiitt! hihi. Haft en rätt slö dag i skolan, vi fick håltimma på svenskan för vi jobbar
ändå inte med nånting, så vi satte oss och kollade på en mysig film en stund! Och innan
det hade jag spanska prov, och det gick åt helvete.. ne men de gick inte så bra.
kunde mindre än vad jag trodde jag kunde.. baaad. men sånt e livet. bara 2 dagar
kvar till avslutningen och lov ju! gööööttt! imon drar alla 8:or till stan för
stadsvandring, som vi gör varje år typ. man ska svara på frågor och sånt skit haha.
sen blir det la att äta i stan! och kanske kolla på lite julklappar om jag hinner?! ;)
hoppas det, har liksom bara köpt 1 julklapp än så länge.. hehe, lyckat!!
men vad fan ska man köpa till mamma och pappa liksom?
det går inte... men nu ska jag äta, så puuss!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv: Ehm... Neeej ;o <3

2011-12-19 @ 17:55:27
URL: http://livetenleigtcharliie.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sv: Tack förresten, du är söötare! <33

2011-12-19 @ 17:58:38
URL: http://livetenleigtcharliie.blogg.se/
Postat av: sanna

Hahahaha klockren rubrik alltså :D Snyyyyygging på bild där<3

Ne ingen fara, okej PUSSSSSS <333

2011-12-19 @ 18:09:34
URL: http://sannabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0