Du är som google, du har allt jag söker

Godmorgon, eller ska man säga goddag? haha ;)
Håller på att göra mig iordning nu, ska träffa Tina lite senare!
Längesen jag träffade henne, så det ska bli kul! Iallafall ska med
charlotte till torget en sväng, åkte ju aldrig dit igår, så ska
nog göra det idag istället! Ikväll träffar vi väl antagligen tjejerna, och myser
och har kul som vanligt. skööjj!! Igår stack jag till Joanna där Charlotte,Ebba och Carro var.
Vi kollade på skräckfilm haha. Sen gick jag hem och kollade på baksmällan 2, den e grym!
fast lite konstig haha men ändå grym! :D Imon blir det nog stan med familjen,
ska se om jag kan få köpt nåt på rean! men nu måste jag tyvärr skynda mig, puss!



Kommentarer
Postat av: Emma

var så lite :D<3

2011-12-29 @ 15:02:04
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0