30 dagar/bilder

Eftersom jag har så tråkigt just nu, så kör vi på det här! :D


Dag 1. Min favoritlåt just nu.

Dag 2. En person som betyder mycket för mig.

Dag 3. Tio sanningar om mig.

Dag 4. En gammal bild.

Dag 5. Två webbsidor som jag ofta är inne på.

Dag 6. En blogg jag läser varje dag.

Dag 7. Någon jag saknar.

Dag 8. Två saker jag längtar efter.

Dag 9. Fem bilder i minne från 2011.

Dag 10. Två saker jag inte skulle klara mig utan.

Dag 11. En bild som är från när jag var liten.

Dag 12. 10 saker som ni kanske inte visste om mig.

Dag 13. En sak jag önskar jag fick uppleva igen.

Dag 14. Din profilbild på facebook.

Dag 15. En bild jag har tagit som betyder något.

Dag 16. En bild som är över ett år gammal.

Dag 17. Tre snygga kändisar.

Dag 18. En bild som inte är tagen i staden jag bor.

Dag 19. En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.

Dag 20. Tre filmer jag sett och gillat.

Dag 21. Tre saker som finns i mitt rum.

Dag 22. Fem grymma låtar.

Dag 23. En sång som får mig att gråta.

Dag 24. En bild på mig och en kompis.

Dag 25. Någonting som jag vill göra just i denna sekund.

Dag 26. Någon jag saknar väldigt mycket.

Dag 27. En bild på mig och ett syskon.

Dag 28. En bild på min fritid.

Dag 29. En bild på mig och min närmaste vän.

Dag 30. En bild när jag var liten.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

smart när man inte har något att blogga om :)

btw fin header!

2011-12-06 @ 13:02:14
URL: http://ssaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0