Första riktiga skoldagen!

Hejsan, vaknade alldeles för tidigt idag, tänkte att klockan var halv 10 om en timme, men det var den ju inte haha.. så ah, jag sitter och lyssnar på musik just nu och har tråkigt. Idag är det första riktiga skoldagen! egentligen började vi ju i måndags, men vi gjorde massa roliga saker då, så vi börjar idag. börjar kl.10, as gött! har bara 3 lektioner idag också så jag slutar vid 2! Har EA (eget arbete) först, och då ska vi få skåpen och allt det där. längtar.. haha! Iallafall, efter skolan kanske jag drar ut med kompisar om jag orkar, kanske bara går hem och lägger mig och sover (a) hahaha, skulle inte förvåna mig om jag gjorde det. men vi får se, kanske bloggar nåt i skolan sen, om jag orkar. Men nu börjar inlägget bli långt, så jag slutar här. puss!
You said " i love you" , i said it too, the only thing was i didn't lie to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0