Det e så vi rullar !

Tjenare tjenare ! sitter och pluggar matte och skypar med Emma :) Ska snart äta lite, och bara ta det lugnt! har typ fått 17 läxor! :o :( men ska göra dom imon på EA:n. Imon är det en vanlig skoldag! Slutar vid 3 imon :/ Drar nog ut med bästis imon efter skolan och kanske dom andra tjejerna! :) 9: orna fick macbooks idag, haha de va typ kaos :o dom var typ överlyckliga haha, eb e dom haha :p skojja ba, vi fick ju våra förra året! funderar på att köpa ut min efter 9:an, eftersom man får göra de. fast det beror på hur bra den är då, om jag inte typ har kraschat den.. och hur bra den är då, hihi :) Men nu måste jag plugga, så vi hörs kanske ikväll om jag orkar blogga, annars hörs vi imon! puss !
Ni e bäst tjejer ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0