Bilden säger allt !

tjaa.. vad ska man säga? bilden säger ju allt, right!? ;) haha
Stack ut med Emma vid ungefär 6? vi gick till willys och köpte massa gott (som ni ser på bilder ovanför)
sen gick vi och satte oss på en bänk och snacka och åt (hahahaha)! tjocka e vi.. HAHA :D :p
Sen stack jag hem. innan jag gick ut med Emma hade jag typ bara legat i soffan och kollat på tv.
Men imon blir det ändringar på det! Ska dra ut med tjejerna imon, Elin kommer ju hem imon, så då ska vi ha en liten myskväll! Har saknat henne så otroligt mycket, de finns inte ord! hon har varit borta i nästan 2 månader :o och äntligen kommer hon hem! men nu hinner jag inte blogga mer för nu kommer Jersey shore på mtv !!
All my love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0